Máme ve třídě malou epidemii, proto po dlouhé době vítejte na "Marodech!"

30.1.

ČJ - PS strany 54 - až poo konec vyjmenovaných slov po S, začít se učit zpaměti vyjmenovaná slova po V ( a opakovat všechna ostatní), strana 29 v písance

M - učebnice str. 45 a 77 - dřívková geometrie - zkuste, netlačte na pilu, pokud to nepůjde - je to jako s algebrogramy - buďto je milujete nebo nesnášíte :-) :-)

AJ -  určitě naučit slovíčka ze 6. lekce

 

31.1.

ČJ - PS ddělat do strana 57

M - učebnice 45/3 přepsat a vypočítat do sešitu, 47/6 - vymyslet, jak funguje řada a 47/7 - vymyslet, jak obě řady pokračují, když platí pravidla ze cvičení 7 - děti jenom naveďte, ať se pořádně dívají. Když tam dají nějaké číslo, ať to je nebo není dobře, ptejte se, proč....

AJ - Písnička k lekci 6, do sešitu zapsat slovíčka bunk bed (palanda), shelf (polička), lamp (lampa),desk (psací stůl). Dále předložky ON (na) IN (v) a UNDER (pod).

Zapsat věty The ball is on the table. (Míč je na stole.)

                  The ball is in the box. (Míč je v krabici.)

                  The ball is under the table. ( Míč je pod stolem.) A vše se naučit.....

Dále v AB na str.49 cvičení 2. (Křížovka.)

Úkoly na prázdniny nejen pro marody

Úkoly nejsou, protože jsem se ve čtvrtek taky stala marodem....... Hlavním úkolem je číst a číst, protože termín odevzdání kulturního deníku je 10.3.!!!

©2013 Řimnáčová Renata, All rights reserved. Developed by Knowlimits & design by Themebazaar